среда, 16 мая 2012 г.

Напрямки типізації та спеціалізації магазинів на сучасному етапі


Один з напрямків вдосконалення торговельної мережі - її спеціалізація,вона сприяє полегшенню праці торгових працівників, зростанню їїпродуктивності, ефективному використанню ресурсів бази торгівлі.
Спеціалізація торговельної мережі - це обмеження окремих підприємствторгівлі за окремими видами товарів.
Переваги:
1. У спеціалізованих магазинах є сприятливі умови длявивчення споживчого попиту.
2. Підвищується кваліфікація працівників.
3. Можливість пропозиції покупцям широкого асортименту в межаходнієї або кількох споріднених товарних груп.
Недоліки:
1. Вузька спеціалізація негативно позначається на торговельному обслуговуваннінаселення.
2. Розосередження товарів ускладнює здійснення єдиної комплексноїпокупки.
З урахуванням товарної спеціалізації торгові підприємства поділяються на групи:
1. Вузькоспеціалізовані
2. Спеціалізовані
3. Комбіновані
4. Універсальні
5. Змішані
6. Комплексні
1. Вузькоспеціалізовані - асортимент яких включає товари будь -або товарної групи (жіноче взуття, магазин головних уборів).
2. Спеціалізовані - в основу побудови яких покладено товариоднієї товарної групи (молокопродукти, м'ясопродукти).
3. Комбіновані - здійснюють торгівлю товарами декількох групспоріднених за свого споживчого призначення (м'ясо, риба, овочі).
4. Універсальні - асортимент яких побудований на базі широкоїноменклатури товарних груп (продовольчі та непродовольчі).
5. Змішані - провідні торгівлю як продовольчими, так інепродовольчими товарами (магазини товар?? в повсякденного попиту).
6. Комплексні - зручно для покупців і спеціалізація на основіспоживчих комплексів, тому що дозволяє здійснити комплексну покупку водному магазині (торгові центри).
Спеціалізація магазинів по товарній ознаці знайшла широке застосуваннятам, де досить високий рівень концентрації підприємств торгівлі.
Типізація.
На розвиток торговельної мережі, її побудову і розміщення впливаєтипізація підприємств торгівлі.
Під типізацією розуміють систему заходів спрямованих на відбіртехнічно досконалих і економічно ефективних видів магазинів.
Переваги:
Типізація дозволяє усунути різноманіття типів магазинів ісприяє більш раціональному управління торговою мережею.
Напрямки типізації:
1. Формування асортименту
2. Вибір торгово-технологічного обладнання
3. Впровадження раціональної організації праці
З'являється нова торгова мережа: супермаркети, гіпермаркети, магазини -дискаунті.
1. Супермаркети - продовольчі магазини самообслуговування зсупутніми непродовольчими товарами, розраховані на щоденніпокупки. Тут представлений широкий асортимент товарів, великий об'ємтоварообігу, магазин оснащений сучасною торгової меблями та торговельно -технологічним обладнанням.
2. У закордонній торгівлі набули поширення гіпермаркети - цеуніверсальні магазини з широким асортиментом продовольчих інепродовольчих товарів масового попиту, які розташовані впередмістях з великими автостоянками і розраховані на закупівлю товарів натривалий період.
3. Магазини-дискаунті - це магазини торгують за низькими цінами зіншими підприємствами. Їх особливості:
. Великі торгові площі
. Великі обсяги продажів
. Політика низьких цін і невеликих націнок
Типи торгових підприємств не є незмінними, вони вдосконалюютьсяпід впливом процесів пов'язаних з переходом до ринкової економіки.

1 комментарий:

  1. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене хороша довірена кредитна компанія. Мене звуть Микита Таня, з російської мови, і я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила кошти на спробу отримати кредит, мені було так важко і мені, і моїм дітям, я пішла в Інтернеті, щоб шукати кредитної допомоги, вся надія була втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього мого друга, який нещодавно забезпечив позику від дуже чесної людини містера, Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним службовцем позики містером Бенджаміном, який допоміг мені отримати кредит протягом 5 робочих днів, я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за те, що він мені знову допомог стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: lfdsloans@outlook.com вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують кредитної допомоги. до цієї чесної людини, і ви можете також врятувати. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ОтветитьУдалить